BESTYRELSEN
Bestyrelsen, hvis medlemmer vælges på Årsmødet, står for den overordnede ledelse og drift af Netværkshuset. Bestyrelsen består af frivillig indsats og er med til at planlægge Netværkshusets drift.
Netværkshuset
Bestyrelsens struktur og arbejde
Bestyrelsen arbejder ud fra en flad struktur, hvor opgaver og ansvar fordeles blandt alle bestyrelsens medlemmer og suppleanter, som sammen løfter opgaven med drift og ledelse af foreningen. Bestyrelsen har på nuværende tidspunkt valgt at have to forpersoner, der deles om opgaven at lede og facilitere bestyrelsesmøder. Et forretningsudvalg bestående af de to forpersoner, kassereren og den ansatte daglige koordinator (der fungerer som sekretær) træffer mindre beslutninger og orienterer resten af bestyrelsen mellem bestyrelsesmøderne, der afholdes én gang om måneden.
Bestyrelsen og daglig koordinator har ansvaret for at informere brugere og frivillige via mails, hjemmesiden og Facebook. Derudover udarbejdes der hver 4. måned et program med de aktiviteter, der udbydes til brugerne. Programmet udfærdiges i såvel printet som elektronisk form.
Netværkshuset
ADMINISTRATION
Alt kontakt angående den daglige drift bør henvendes til den daglige koordinator enten på telefon eller e-mail. Har du spørgsmål om events, frivillig indsats eller lignende kan disse henvendes til daglig koordinator såvel som forpersonerne i Netværkshuset.

DAGLIG KOORDINATOR
Melia Koutina Nielsen
TELEFON: + 45 29 74 05 75
E-MAIL: koordination@netvaerkshuset.dk
Netværkshuset
BESTYRELSENS MEDLEMMER
E-mail: bestyrelsen@netvaerkshuset.dk

MEDLEM
Hubert Becker Jostes

MEDLEM
Bodil Jensen

KASSERER
Jens Vinther Frederiksen

SUPPLEANT
Myssoun Seifalla

MEDLEM
Maria Motamassek

MEDLEM
Sara Yamini

MEDLEM
Bjarne Riegels

MEDLEM
Keld Tørnqvist

SUPPLEANT
Susanne Heegaard

SUPPLEANT
Robert Kristensen Udmark